Пошук по сайту


Всеукраїнський конкурс-огляд

Всеукраїнський конкурс-огляд

Сторінка1/10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10



Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Криворізька спеціалізована школа І-ІІІ степенів №70



Всеукраїнський конкурс-огляд:

Школа сприяння сталому розвитку 2014-2015”






Назарова Оксана Пилипівна

Крамська Ольга Борисівна

Вчителі української мови Криворізької спеціалізованої школи

І-ІІІ ступенів №70


Кривий Ріг

2015





Зміст


Всеукраїнський конкурс-огляд: 1

“Школа сприяння сталому розвитку 2014-2015” 1

Зміст 2

Вступ 2

Розділ І. Теоретичний аспект проблеми використання інтеграції на уроках української мови та літератури в умовах сталого розвитку 3

1.1.Загальні поняття про сталий розвиток 3

1.2.Основні компоненти освіти для сталого розвитку та нові сучасні педагогічні технології 7

Розділ ІІ. Методика впровадження «наскрізного навчання» на уроках української мови та літератури 10

2.1. Реалізація інтегрованого підходу на уроках української мови та літератури 13

Словник 22

Додаток 2 25

Додаток 3 26

Додаток 4 27

Додаток 5 28

Додаток 6 31

Додаток 7 33

Додаток 8 34

Додаток 9 35

Додаток 10 40

Додаток 11 42

Додаток 13 47

Додаток 16 49

Додаток 17 52

Додаток 19 55

Додаток 20 57

Додаток 21 58


Вступ


Сьогодні як ніколи стає важливою організація освітнього простору, який сприяв би розвитку творчої, стратегічно мислячої та відповідальної особистості, здатної на свідомі дії з покращення її власного життя та життя громади. Випереджаюча освіта для сталого розвитку є моделлю трансформації системи освіти та її пристосування до потреб суспільства ХХІ століття. Головними її принципами є безперервність, відкритість, інноваційність, сталість, випереджальний характер.

Важливою складовою випереджаючої освіти є освіта для сталого розвитку, яка спрямована на інтеграцію соціокультурних, економічних та екологічних аспектів життєдіяльності людини шляхом їхнього впровадження у зміст навчального та виховного процесу. Звичайно, однією із головних у реалізації цих завдань є середня освіта, в межах якої фактично закладається світогляд та ціннісні уявлення особистості, відбувається становлення її життєвої стратегії та моделей поведінки.

Випереджаюча освіта спрямована на розвиток самоосвітніх компетенцій, активізацію пошукової діяльності, творчої та соціально активної особистості, а також включає заходи, що сприяють зміні ціннісних пріоритетів та стилю життя особистості у бік принципів сталого розвитку – таких як культура екозбалансованого споживання, здоров’ярозвивальний стиль життя, навички соціального партнерства, толерантної поведінки, соціальної відповідальності тощо [6,3].

У Криворізькій спеціалізованій школі №70 інтеграція економічних та правових знань у курс української мови та літератури носить діяльнісний характер. Учні стають активними учасниками навчального процесу. Їхнє основне завдання полягає не в умінні повторити за вчителем або відтворити зміст підручника. Вони мають навчитися самостійно здобувати знання з різних джерел інформації, критично оцінювати їх та застосовувати в реальному житті. І перед нами постає завдання: подати економічно-правову інформацію таким чином, щоб зацікавити кожного учня, розкрити його творчий потенціал.

На інтегрованих уроках головне місце відводиться елементам творчого пошуку. У процесі проведення таких уроків педагоги вміло й ефективно керують принципами засвоєння і застосування знань, формують мислення школярів, їхню емоційну і вольову сферу, моральні, естетичні та світоглядні аспекти особистості, навчальні і трудові уміння.

Ідея інтегрованого навчання в умовах сталого розвитку нині надзвичайно актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах.

Метою даної роботи є: на основі аналізу методичної літератури з’ясувати та дослідити такі поняття, як: «сталий розвиток», «інтеграція» та показати впровадження в практику загальноосвітньої школи інтегрованого підходу на уроках української мови та літератури в умовах «наскрізного навчання».
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Програма розвитку організації об’єднаних націй в україні положення про Всеукраїнський конкурс
Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнського конкурсу «Сталий розвиток – наш вибір» (далі Конкурс)

Методичні рекомендації інституту інноваційних технологій та змісту...
Українською асоціацією підприємств водопровідно-каналізаційного господарства «Укрводоканалекологія» 22 березня пропонуємо організувати...

Умови проведення Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких...
Всеукраїнський конкурс експериментально-дослідницьких робіт із природознавства “Юний дослідник” (далі − Конкурс) проводиться з метою...

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського конкурсу майстерності...
«Джерело творчості» (далі Всеукраїнський конкурс) та з метою якісної організації відповідних етапів Всеукраїнського конкурсу надсилаємо...

Урок 7 Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії...
Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського...
Полтавського територіального відділення Малої академії наук України (далі Конкурс-захист) проводиться з метою духовного, творчого,...

Конкурс учнівської І студентської творчості "я київщини гордість І надія!"
Я – Київщини гордість І надія! (далі Конкурс) у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів І форм власності, професійно-технічних...

Повідомлення, огляд шкільного І учнівського колективу
Південний берег Криму вважається найпривабливішою окрасою півострова Крим та взагалі України. І цього літа мені пощастило там побувати....

Розділ 3 систематичний огляд живого світу
Великі організми, які ми звикли бачити навколо себе – багатоклітинні, що складаються з багатьох клітин, наприклад, тіло людини побудовано...

Всеукраїнський студентський архів
Соціологія Городяненко Структура І функції соціології як наукиСтруктура соціологічної науки



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

b.lekciya.com.ua
Головна сторінка